Heh.

Hahaha hohohoho hihihih skrattar jag lite lätt hånfullt åt mitt yngre jag.
Tänka sig att den där lilla plutten som publicerade små ankedoter på engelska (?) varvat med tumblr och egobilder skulle växa upp (på en blogg med ett fint latinskt citat (L)), och bli........eh........ja..... ingenting alls? #självinsikt
Men stort lol på att det där var jag för inte ens ett ÅR sen???
Och vad har förändrats då? En lista? Bra idé, den tackar vi för!
Alltså:
1, fortfarande lika dålig på engelska #self-in-look no. 2
2, inga egobilder längre redigerade i Word (.....HAHA)
3, droppade franskan - halleluja
3b, ..............men saknar den? Spärra in mig någon.
 
Annars är jag väl densamma!
 
 
 
 
 
Åh så sorgligt....
 
Ska se om jag kan hitta någon snitsig egobild att publicera för att blåsa liv i tradition!
Åhå! Nuvarande proffen! Sicket kap va? Den bjuder vi på denna lördag!
 
Mys!
 
 
 
 

comments

comment this entry here:

Namn:
remember me?

e-mail:
trackback
RSS 2.0