Och där kom julkänslan tror jag bestämt

Tjaba tjena hallå osv!
 
Tänka sig att fyra dagar av december redan har passerat!
December betyder att det är nära till jul och jul betyder ju Thailand vilket faktiskt är helt okey!
Men december betyder även en massa andra grejjor!
Glögg med okristligt mycket mandel och russin, julbak där degen är godare än slutprodukten, tända ljus, varma och klumpiga tjocktröjor, snö som fastnar i håret, katt som aldrig vill gå ut, chokladkalendrar med oidentifierbar smak. 
M-Y-S på hög nivå säger jag,
 
 
Årets chokladkalendersmotiv! Tycker att tomtens flin är lite tvetydigt.
"Komsi komsi alla barn! #pedofiltomte" skrev jag på instagram och skrattade lite medan jag tröck i mig choklad'na. 

comments

comment this entry here:

Namn:
remember me?

e-mail:
trackback
RSS 2.0